تمرین تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (سه شنبه) در تالار فدراسیون با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. لوزانو که روز گذشته به ایران سفر کرده بود شخصا با دقت عملکرد تک تک ملی پوشان را زیر نظر داشت. او بیشتر نظاره گر تمرینات بود و هر از چند گاهی نکات لازم را به سیچلو می گفت. همچنین برخی نکات را به بازیکنان گوشزد می کرد. بعد از گرم کردن و کار با دستگاه های بدنسازی بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند، گروهی به تمرین اسپک و دریافت پرداختند و گروهی دیگر نیز همچنان کار بدنسازی را زیر نظر اسپرو ادامه دادند.
در حالی که به نظر می رسید هنوز بازیکنان ایران به آمادگی صد در صد نرسیدند اما تمرین پرش و سرویس با ارتفاع بلند در دستور کار قرار داشت.
برخلاف دو هفته قبل تمرین این جلسه با دو تغییر پیگیری شد. علیرضا بهبودی و مصطفی شریفات جای خود را به مهدی مهدوی و سامان فائزی در تمرینات گروه الف داده بودند.
علیرضا نادی کاپیتان اسبق تیم ملی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی به محل اردو آمد تا روند درمانی خود را زیر نظر سیامک افروزی پیگیری کند.
حضور پرشمار و بی سابقه خبرنگاران در تمرین امروز که شمار آن ها از 40 نفر تجاوز می کرد برای بازیکنان و همچنین مسئولین فدراسیون جالب بود.
اما برای نخستین بار اسکوربرد ورزشگاه به طور همزمان و با چند ثانیه تاخیر فیلم تمرین را در سالن نشان می داد تا بازیکنان بتوانند شاهد عملکرد و اشتباهات احتمالی تاکتیکی خود باشند.