به گزارش جهان والیبال به نقل از کاپ، محمد موسوی ستاره تیم ملی والیبال که از ناحیه کمر مصدون شده بود امروز تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرد و کمی هم دوید.

اگرچه محمد موسوی هنوز نتوانسته دست به توپ شود اما با تمریناتی که انجام می داد مشخص است طی روزهای آینده دوباره به ترکیب تیم ملی باز خواهد گشت.

** رنگم مثل گچ سفید شده بود و گفتم المپیک را از دست دادم

 موسوی درباره مصدومیتش گفت:جالب ترین اتفاقی بود که در زندگی ام افتاد. تا کنون چنین چیزی در زندگی ام ندیده بودم . ابتدا طوری مصدوم شدم که داشتم بیهوش می شدم و آمبولانس آمده بود و رنگم مثل گچ سفید شده بود در آن زمان آنقدر درد داشتم که فکر می کردم حتی به المپیک هم نخواهم رسید و خیلی حالم بد بود با خودم گفتم سید رفتی برای 6 ماه دیگر، نمی توانم بگویم در آن لحظات چه حس و حالی داشتم.

** چشم نخورم همین روزها دست به توپ می شوم

وی در ادامه گفت:اما خدارا شکر می کنم انگار معجزه شده است و هر روز که می گذرد دردم کمتر می شود. روز اول خیلی درد داشتم اما روز دوم یک دفعه 50 درصد از دردم کم شد و هر روز هم کمتر می شود اگر همین طور پیش بروم و چشم نخورم فکر کنم فردا یا پس فردا بتوانم دست به توپ شوم.

** از همه کسانی که نگرانم بودند تشکر می کنم

موسوی درباره اینکه خبر مصدومیتش همه را شوکه کرد گفت: خدا را شکر من خوب هستم و از همه کسانی که نگرانم بودند و در اینستاگرامم پیام گذاشتند تشکر می کنم. هواداران واقعا انرژی مثبت می دهند و از اینکه در کنار ما هستند خوشحالم. خانواده ام هم خیلی نگران شده بودند و وقتی دیده بودند در اخبار آمده شوک به تیم ملی والیبال کلی ترسیده بودند. به هر حال باز هم خداراشکر می کنم و به نظر خودم که یک معجزه اتفاق افتاد و با آن دردی که داشتم فکر نمی کردم به این سرعت خوب شوم و بتوانم به تمرینات برگردم.

** از این به بعد هر روز خودم را به مصدومیت می زنم

او در ادامه گفت: مصدومیتم بازتاب زیادی داشت و فکر می کنم در راس اخبار قرار گرفتم. از این به بعد هر روز خودم را به مصدومیت می زنم تا بمب خبری باشم(باخنده)

** بازیکنان بسیار با انگیزه تمرین می کنند

مدافع تیم ملی درباره شرایط حاکم بر اردو هم گفت: همه چیز خوب است و بازیکنان بسیار با انگیزه تمرین می کنند. با آمدن لوزانو تمرینات شکل جدی تری به خود گرفته است. سخت تمرین می کنیم و در این مدت اگرچه ساعت تمرینات بالا و فشار روی بازیکنان زیاد بوده است اما مشکلی نداریم و با تمام خستگی ها تلاش می کنیم که هر روز آماده تر شویم و به المپیک برسیم.

** لوزانو آمار 4،5 سال گذشته ما را در آورده است

موسوی درباره لوزانو هم گفت: لوزانو مربی نکته بینی است و کوچکترین مشکل ما را گوشزد می کند. آمار 4،5 سال گذشته ما را در آورده است و دقیقا می داند که نقطه ضعف تیم چیست.

** نه تنها به رفتن به المپیک امیدوارم بلکه به درخشش در المپیک هم خوشبین هستم

او درباره حضور در المپیک هم گفت: ما صددرصد المپیکی می شویم راه دیگری غیر از صعود نداریم . من نه تنها به رفتن به المپیک امیدوارم بلکه به درخشش در المیک هم خوشبین هستم وبا تلاشی که بچه ها می کنند حتما به رویای خود خواهیم رسید. سال گذشته ما از لحاظ روحی و روانی مشکل داشتیم و شرایط برای مان قابل تحمل نبود امیدوارم دیگر آن اتفاقات تکرار نشود و امسال بتوانیم ناکامی ها را جبران کنیم. سال 95 باید سال والیبال باشد. سخت است اما ما هم نشان داده ایم که مرد روزهای سخت هستیم و با تمام توان به ژاپن می رویم و انشالله با صعود به المپیک در ریو هم با آرامش بیشتری بازی خواهیم کرد و به نتیجه خوبی هم خواهیم رسید.

** بازی با لهستان قبل از تورنمنت خطرناک است

موسوی درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی هم گفت: بازی های خوبی در پیش داریم البته تعداد آنها کم است و به نظرم نیاز به بازی های بیشتری داریم. بازی لهستان 3 روز قبل از آغاز رقابت ها خواهد بود که اصلا خطرناک است و احتمال دارد مصدوم شویم. به هر حال همه دعا می کنیم که همه چیز خوب پیش رود و بتوانیم جواز حضور در المپیک را بگیریم.