میلاد عبادی‌پور درمورد شرایط تمرینی در اردوی تیم ملی والیبال اظهار داشت: دور جدید تمرینات عالی و در عین حال بسیار سخت است. هفته گذشته پرش در دستور کارمان قرار نداشت، اما از روز شنبه پرش هم اضافه شده است.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان تحت فشار هستند، عنوان کرد: تمرینات سنگین همه را خسته می‌کند، اما باید بدانیم که برای حضور در المپیک باید خسته شویم و سختی‌ها را تحمل کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال درمورد حضورش در تیم الف، گفت: به نظر من تیم الف و ب معنا ندارد و همه برای موفقیتوالیبال ایران کار می‌کنند. تمام بازیکنانی که به اردو دعوت شده‌اند خوب هستند. من هم تلاش می‌کنم تا جایگاهم را در تیم الف حفظ کنم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: حضور برخی بازیکنان با تجربه مانند نظری‌افشار انگیزه جوانانی همچون من را افزایش می‌دهد. هرچقدر آنها بیشتر تمرین می‌کنند کار ما سخت‌تر می‌شود و باید بهتر کار کنیم. به هر حال در پایان سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنی در ترکیب باشد.